Zum Hauptinhalt springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Introduction to Game Development
Using Processing
Taschenbuch von James R. Parker
Sprache: Englisch

44,35 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 4-7 Werktage

Kategorien:
Beschreibung
No detailed description available for "Introduction to Game Development".
No detailed description available for "Introduction to Game Development".
Über den Autor
Parker James R. :

James R. Parker, PhD is a professor of Art and Digital Media at the University of Calgary. His areas of research include computer games and media art, computer simulation, and educational technology. Dr. Parker is the author of Game Development Using Python, 2/E (Mercury Learning) and The Guide to Simulations and Games (Wiley).

Inhaltsverzeichnis
1) Introduction to Game Internals
2) Graphics and Image in Processing
3) Sound
4) 2D Game Example: Hockey Pong
5) 3D Graphics
6) Artificial Intelligence and Collision Detection
7) Example 3D Game
8) Web-Based Games and [...]
9) Animations and Video
10) Android
11) Networking and Multi-Player Games
12) A Simple Multiplayer Example

Appendix A. Math for Games
Appendix B. Processing Basics
Details
Erscheinungsjahr: 2015
Genre: Importe, Informatik
Rubrik: Naturwissenschaften & Technik
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781937585402
ISBN-10: 1937585409
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Parker, James R.
Auflage: 1. Auflage
Hersteller: De Gruyter
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Maße: 229 x 178 x 19 mm
Von/Mit: James R. Parker
Erscheinungsdatum: 17.06.2015
Gewicht: 0,581 kg
Artikel-ID: 105300059
Über den Autor
Parker James R. :

James R. Parker, PhD is a professor of Art and Digital Media at the University of Calgary. His areas of research include computer games and media art, computer simulation, and educational technology. Dr. Parker is the author of Game Development Using Python, 2/E (Mercury Learning) and The Guide to Simulations and Games (Wiley).

Inhaltsverzeichnis
1) Introduction to Game Internals
2) Graphics and Image in Processing
3) Sound
4) 2D Game Example: Hockey Pong
5) 3D Graphics
6) Artificial Intelligence and Collision Detection
7) Example 3D Game
8) Web-Based Games and [...]
9) Animations and Video
10) Android
11) Networking and Multi-Player Games
12) A Simple Multiplayer Example

Appendix A. Math for Games
Appendix B. Processing Basics
Details
Erscheinungsjahr: 2015
Genre: Importe, Informatik
Rubrik: Naturwissenschaften & Technik
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781937585402
ISBN-10: 1937585409
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Parker, James R.
Auflage: 1. Auflage
Hersteller: De Gruyter
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Maße: 229 x 178 x 19 mm
Von/Mit: James R. Parker
Erscheinungsdatum: 17.06.2015
Gewicht: 0,581 kg
Artikel-ID: 105300059
Sicherheitshinweis