Zum Hauptinhalt springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11
Taschenbuch von Frank Luna
Sprache: Englisch

46,80 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 2-4 Werktage

Kategorien:
Beschreibung
No detailed description available for "Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11".
No detailed description available for "Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11".
Über den Autor
Luna Frank :

Frank Luna has been programming interactive 3D graphics with DirectX for more than fifteen years. He is the author of three bestselling books on DirectX and has worked in 3D medical visualization, 3D architectural design software, and gaming. He holds a BS in mathematics from the University of California, Irvine.

Inhaltsverzeichnis
Part I
1) Mathematical Prerequisites
2) Vector Algebra
3) Matrix Algebra
4) Transformations

Part II
5) Direct3D Foundations
6) Direct3D Initialization
7) The Rendering Pipeline
8) Lighting
9) Texturing
10) Blending
11) Stenciling
12) The Geometry Shader
13) The Hardware Tessellation Shaders
14) The Compute Shader

Part III
15) Direct3D Topics
16) Ambient Occlusion
17) Cube Mapping
18) Normal Mapping
19) Shadow Mapping
20) Cascaded Shadow Maps
21) Meshes
22) Quaternions
23) Character Animation
24) Picking
25) Volume Rendering
26) Terrain Rendering
27) Atmospheric Scattering and Cloud Rendering
28) Particle Systems and Stream Output

Appendices
1) Introduction to Windows Programming
2) High-Level Shading Language Reference
3) Some Analytic Geometry
Details
Erscheinungsjahr: 2012
Fachbereich: Programmiersprachen
Genre: Importe, Informatik
Rubrik: Naturwissenschaften & Technik
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781936420223
ISBN-10: 1936420228
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Luna, Frank
Auflage: 1. Auflage
Hersteller: Mercury Learning and Information
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Maße: 229 x 178 x 48 mm
Von/Mit: Frank Luna
Erscheinungsdatum: 13.03.2012
Gewicht: 1,496 kg
Artikel-ID: 121077147
Über den Autor
Luna Frank :

Frank Luna has been programming interactive 3D graphics with DirectX for more than fifteen years. He is the author of three bestselling books on DirectX and has worked in 3D medical visualization, 3D architectural design software, and gaming. He holds a BS in mathematics from the University of California, Irvine.

Inhaltsverzeichnis
Part I
1) Mathematical Prerequisites
2) Vector Algebra
3) Matrix Algebra
4) Transformations

Part II
5) Direct3D Foundations
6) Direct3D Initialization
7) The Rendering Pipeline
8) Lighting
9) Texturing
10) Blending
11) Stenciling
12) The Geometry Shader
13) The Hardware Tessellation Shaders
14) The Compute Shader

Part III
15) Direct3D Topics
16) Ambient Occlusion
17) Cube Mapping
18) Normal Mapping
19) Shadow Mapping
20) Cascaded Shadow Maps
21) Meshes
22) Quaternions
23) Character Animation
24) Picking
25) Volume Rendering
26) Terrain Rendering
27) Atmospheric Scattering and Cloud Rendering
28) Particle Systems and Stream Output

Appendices
1) Introduction to Windows Programming
2) High-Level Shading Language Reference
3) Some Analytic Geometry
Details
Erscheinungsjahr: 2012
Fachbereich: Programmiersprachen
Genre: Importe, Informatik
Rubrik: Naturwissenschaften & Technik
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781936420223
ISBN-10: 1936420228
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Luna, Frank
Auflage: 1. Auflage
Hersteller: Mercury Learning and Information
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Maße: 229 x 178 x 48 mm
Von/Mit: Frank Luna
Erscheinungsdatum: 13.03.2012
Gewicht: 1,496 kg
Artikel-ID: 121077147
Sicherheitshinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte